Шановні абітурієнти та студенти!
З 25 серпня 2021 року розпочнеться поселення в гуртожитки НЛТУ України. За Навчально-науковим інститутом лісового і садово-паркового господарства (спеціальності 205 Лісове господарство (в т.ч. освітня програма Мисливське господарство), 206 Садово-паркове господарство та 191 Архітектура та містобудування) закріплені гурт. № 2 та частково гурт. № 1 (нижче можна подивитися схему їх розташування) за адресою: м. Львів, вул. Ген. Чупринки 114 а.
Поселення студентів старших курсів буде проводитися тільки після заселення абітурієнтів!
Перелік необхідних документів для абітурієнтів, які вступили у 2021 році, та студентів старших курсів, що бажають продовжити проживання на 2021-2022 навч. рік.
1. Заява на поселення в гуртожиток
Для абітурієнтів заповнений бланк заяви-угоди принести у Дирекцію ННІ ЛСПГ, що знаходиться за адресою: вул. Природна, 19, каб. 32, навч. корпус № 6 або залишити в коменданта гуртожитків №1 або №2.
Для студентів старших курсів заповнений бланк заяви-угоди після отримання підпису коменданта гуртожитку принести у Дирекцію ННІ ЛСПГ, що знаходиться за адресою: вул. Природна, 19, каб. 32, навч. корпус № 6.
2. Ордер з паспортного столу (гурт. №2, вул. Ген.Чупринки, 114а).
З копією 1 та 2 сторінки паспорта, 2 копіями приписного посвідчення із відміченим обліком з’явитися у паспортний стіл.
Важливо: доцільно зробити додаткові копії паспорта для власного подальшого користування, оскільки для видачі ордеру паспорт буде передаватися у відділи Міграційної служби!
Для хлопців необхідно: в 2 відділі (каб.34, адмін.корпус, вул.Ген.Чупринки, 103) взяти форму 17 і поставитися на військовий облік у Галицько-Франківському об’єднаному районному військовому комісаріаті (вул. Батуринська, 2).
Важливо: Для пришвидшення процедури встановлення на тимчасову реєстрацію у гуртожитку університету важливо завчасно знятися із реєстрації за попереднім місцем реєстрації, а для хлопців – додатково знятися із обліку у районних військових комісаріатах за місце попередньої реєстрації на підставі повідомлення про зарахування на навчання до університету.
3. Медогляд (гуртожиток №3, вул. Природна, 8, медпункт) при собі мати флюорографію, а для студентів 1 курсу медичну довідку форми 086-о
4. Оплата за проживання (Ощадбанк, вул.Ген.Чупринки, 84, або ПАТ “Укрсоцбанк” вул.Коновальця, 103) (у квитанції обов`язково вказувати групу, гуртожиток та кімнату проживання)
Розрахунковий рахунок UA 4882 0172 0313 2210 0320 2002 786
Державна казначейська служба України, МФО 820172, ЄДРПО 02070996
5. Фото 3х4 (3 шт.)
6. Конверт з маркою із вказаною зворотною адресою (2 шт.)
Роз’яснення щодо пільгової оплати за проживання у гуртожитку
Пільгова оплата за проживання у гуртожитку регламентується Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 975 «ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання державної цільової підтримки деяким категоріям громадян для здобуття професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти» для таких категорій осіб:
– студентів-сиріт;
– студентів, батьки (батько чи мати) яких визнані учасниками бойових дій;
– студентів зареєстрованих, як внутрішньо переміщені особи.
Перелік документів для отримання пільгового проживання:
для студентів, батьки (батько чи мати) яких визнані учасниками бойових дій
– заява на ім’я ректора;
– копія свідоцтва про народження дитини;
– копія посвідчення учасника бойових дій (батька або матері).
для студентів зареєстрованих, як внутрішньо переміщені особи:
– заява на ім’я ректора;
– довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
– довідка про неотримання допомоги для покриття витрат на проживання, відповідно до постанови КМУ №505 (від 01.10.2014 р.).
Написану власноручно заяву з доданими відповідними документами подати у юридичний відділ університету в каб.21 Адміністративного корпусу (вул.Ген.Чупринки, 103, 2 поверх) (тел. роб. 238-80-22).